خانه آموزش ها آموزش دانلود از یوتیوب با کامپیوتر و موبایل

آموزش دانلود از یوتیوب با کامپیوتر و موبایل

دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا

توسط admin
11 نمایش ها
دانلود از یوتیوب

دانلود از یوتیوب ، چرا؟

امروزه یوتیوب یک رساله است. رسانه ای که همه چیز در آن یافت می شود. و بعضی از افراد از آن با اسم دانشگاه نام میبرند. شما می توانید در یوتیوب هر آموزشی را پیدا کنید. درباره هر مسئله و بازی ای ویدئویی را ببینید.

یکی از مشکلات و شاید مشکل اصلی ما با یوتیوب فیلتر بودن آن است و مشکل بعدی گران بودن اینترنت در داخل کشور. این دو مسئله باعث می شود که ما، مانند سایر کشورها نتوانیم براحتی در هر زمانی از ویدیو های یوتیوب بصورت آنلاین استفاده کنیم. به همین دلیل دانلود کردن ویدئو ها و آموزش هایی که بعدا نیاز به مشاهده مجدد دارند اهمیت دارد.

البته این موضوع فقط مختص به ایران نیست و خیلی ها دوست دارن فیلم مورد نظر را خارج از یوتیوب ببینید و به همین دلیل برنامه ها و سایت های مختلفی برای این کار ساخته شده است.

کانال یوتیوب هاردسافت

 

بهترین روش دانلود از یوتیوب

طبق سیاست یوتیوب شما نمی توانید فیلم های یوتیوب را دانلود کنید ولی سایت ها و نرم افزارهایی هستند که این امکان را به شما می دهند. طبق تجربه من، استفاده از نرم افزارهایی مثل YouTube downloader فقط وقت شما را هدر می دهند.

بهترین روش برای این کار سایت های آنلاینی هستند که لیک می گیرند و فیلم را تحویل می دهند. آن هم با کیفیت های مختلف و حتی بصورت فایل صوتی mp3.

برای این کار ابتدا در گوگل عبارت youtube online downloader را سرچ کنید. حالا می توانید وارد هر کدام از این سایت ها شده و لینک ویدیو یوتیوب را در کادر مشخص شده کپی کنید تا لینک دانلود کیفیت های مختلف فیلم برای شما ظاهر گردد. یکی از محاسن این روش قابلیت دانلود از یوتیوب هم با کامپویتر و هم با موبایل است.

من برای شما بک ویدیو آموزشی تهیه کردم که می توانید طبق آن ویدیو های خود را از یوتیوب دانلود کنید.

 

gooooo

Related Posts

پیام بگذارید