خانه پیشنهاد کامپیوتر کامپیوتر ارزان برای فتوشاپ و پریمیر

کامپیوتر ارزان برای فتوشاپ و پریمیر

ارزانترین کیس برای تولید محتوا

توسط admin
368 نمایش ها
کامپیوتر ارزان برای فتوشاپ و پریمیر

شغل تدوین فیلم و ادیت عکس و تولید محتوا یکی از مشاغل جذاب و البته پر سود در ایران است. ولی برای این کار شما نیاز به یک کامپیوتر دارید. در ادامه به بررسی یک کامپیوتر ارزان برای فتوشاپ و پریمیر می پردازیم.

ارزانترین کامپیوتر برای تولید محتوا

وقتی صحبت از تدوین فیلم می شود کلمه ارزان یک تناقض وحشتناک به وجود می آورد که البته وقتی به جیب خود نگاه کنید، می بینید که خیلی هم وحشتناک نیست. 🙂 برای تهیه کامپیوتر مناسب ادیت فیلم باید یک سری حداقل را در نظر گرفت تا بتوان با آن تدوین هم انجام داد وگرنه باید فقط به تماشای فیلم های روز دنیا اکتفا کرد.

حداقل کامپیوتر برای فتوشاپ و پریمیر کیسی با پردازنده Intel Core i5 نسل جدید، 16 گیگ و یک هارد SSD برای درایو ویندوز و پروژه ها است. البته این سیستم برای افرادی است که می خواهند به تازگی وارد این حرفه بشوند و فعلا قصد یادگیری دارند.

ارزانترین مانیتور برای ادیت فیلم و عکس

برای ادیت فیلم و عکس شما نیاز به مانیتوری دارید که حداقل 24 اینچ باشد و از رزولوشن Full HD پشتیبانی کند. برای شروع کار تدوین نیاز نیست به سراغ مانیتورهای حرفه ای و مخصوص ادیت بروید. می توانید یک مانیتور ارزان با مشخصات ذکر شده را پیدا کنید. ولی اگر بودجه بیشتری دارید می توانید آن را برای افزایش رم و پردازنده خرج بکنید.

در ادامه ویدئویی برای شما آماده کردم و در آن به توضیح کامل قطعات مورد نظر و حدود قیمت آن ها پرداخته ام. تمامی قطعات با مدل دقیق از پردازنده تا مدل مادربرد و حتی مدل قاب کیس مناسب و پاور مورد نیاز کامپیوتر تدوین گفته شده است.

 

gooooo

Related Posts

پیام بگذارید