خانه اخبار اجرای بازی سایبرپانک بدون کارت گرافیک

اجرای بازی سایبرپانک بدون کارت گرافیک

بهترین cpu برای گیم

توسط admin
39 نمایش ها
اجرای بازی بدون کارت گرافیک

شرکت AMD به تازگی از پردازنده‌های سری 8000 با کارت گرافیک مجتمع رونمایی کرده است. این پردازنده‌ها از کارت گرافیک با معماری RDNA 3 استفاده می‌کنند و قادرند بازی‌های جدید را بدون نیاز به کارت گرافیک مستقل اجرا کنند. AMD ادعا کرده است که پردازنده جدید می‌تواند بازی Cyberpunk 2077 را بدون کارت گرافیک مستقل با 63 فریم در ثانیه اجرا کند.

این سی پی یو ها باید در بازار با دو مدل Ryzen 5 5600G و Ryzen 7 5700G که هنوز هم پرفروش هستند رقابت کنند. نسل جدید CPU ها با کارت گرافیک مجتمع از تراشه‌های Vega استفاده نمی‌کنند و بلکه از تراشه‌های RDNA 3 با هسته‌های ری‌تریسینگ استفاده می‌کنند.

بهترین کارت گرافیک تا 15 میلیون تومان

پردازنده‌های سری 8000 شرکت AMD در چندین مدل مختلف عرضه می‌شوند. پرچم‌دار این سری که Ryzen 7 8700G نام دارد، هشته هسته یا شانزده رشته هم‌زمان دارد و از معماری Zen 4 و حافظه DDR5 پشتیبانی می‌کند.

بهترین پردازنده با گرافیک آنبرد

این پردازنده‌ها قدرت پردازش هوش مصنوعی را دارند و از کارت گرافیک مجتمع Radeon 780M استفاده می‌کنند که می‌تواند تقریباً هر بازی را با 60 فریم در ثانیه اجرا کند. این کارت گرافیک آنبرد از دوازده واحد پردازشی سری RDNA 3 استفاده می‌کند. که 768 پردازنده استریم و 12 هسته ری‌تریسینگ را در خود جای داده است.  این پردازنده‌ها مخصوص افرادی هستند که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای انجام بازی های ویدئویی کنند.

جالب است بدانید این پردازنده گرافیکی کوچک می تواند بازی سایبرپانک 2077 را در رزولوشن FullHD با 60 فریم در ثانیه اجرا نماید و این عدد در بازی  آساسینز کرید والهالا به بیش از 80 فریم می رسد.

gooooo

Related Posts

پیام بگذارید