خانه آموزش هاآموزش نرم افزار فعال کردن هوش مصنوعی ویندوز 11 Copilot

فعال کردن هوش مصنوعی ویندوز 11 Copilot

دانلود ویندوز 11 نسخه 23H2

توسط admin
175 نمایش ها
فعال کردن هوش مصنوعی ویندوز 11

برای فعال کردن هوش مصنوعی ویندوز 11 یا همان کوپایلوت ماکروسافت حتما باید ویندوز شما ورژن 23H2 باشه و آپدیت های ویندوز را نیز دریافت کرده باشید. ابتدا در منو استارت عبارت winver را تایپ و اینتر نمایید تا پنجره ای باز شود که ورژن ویندوز شما در آن نوشته شده است. و اگر ورژن ویندوز شما پایینتر از 23H2 باشه باید اول ویندوز خود را بروز نمایید. اگر نمی دانید که از کجا شروع کنید نگران نباشید و تا انتهای این آموزش را مطالعه کنید.

دانلود ویندوز 11 نسخه 23H2 (آخرین نسخه)

آپدیت کردن ویندوز 11

اگر ویندوز شما نسخه 22H2 است می توانید به دو روش ویندوز خود را به ورژن بالاتر بروز کنید. روش اول از طریق بخش آپدیت خوده ویندوز و بصورت آنلاین است و روش دوم استفاده از فایل آپدیت آفلاین ویندوز 11.

روش اول بروزرسانی آنلاین ویندوز

منو استارت را باز کنید و بر روی آیکون Setting کلیک نمایید.

تنظیمات ویندوز 11در پنجره باز شده بر روی گزینه Windows Update در پایین صفحه کلیک نمایید و سپس بر روی Download یا بر روی گزینه Check Update کلیک نمایید.

بروزرسانی ویندوز 11

ممکن است چندین باز نیاز به ری استارت و چک کردن مجدد آپدیت ها داشته باشید.

روش دوم آدیت کردن آفلاین ویندوز 11 به 23H2

در این روش شما باید فایل بروزرسانی 23H2 ویندوز را بصورت دستی از سایت ماکروسافت کاتالوگ که مرجع دانلود فایل های آپدیت محصولات این شرکت است دانلود نمایید. برای دانلود فایل آپدیت ویندوز 11 روی دکمه زیر کلیک کنید و پس از دانلود شروع به نصب آن نمایید.

دانلود آپدیت آفلاین 23H2 ویندوز 11

البته برای تصب این آپدیت باید ورژن ویندوز شما 22H2 باشد پس اگر در زمان نصب به شما خطا داد باید ویندوز خود را به صورت آنلاین آپدیت کنید.

اگر هیچ کدام از این دو روش کار ساز نبود پس باید اقدام به تویض ویندوز و نصب ویندوز 23H2 نمایید. به دلیل جدید بودن این نسخه باید آخرین نسخه ویندوز 11 را با روش زیر دانلود نمایید.

ابتدا فایل زیر را دانلود نماید و پس از استخراج بر روی فایل uup_download_windows.cmd کلیک نمایید تا دانلود ویندوز 11 شروع شود.

دانلود ویندوز 11 غیر رسمی

دانلود ویندوز سایت uupdump

این دانلود بسته به سرعت شما ممکن است چند ساعت زمان ببرد. ضمنان این نسخه بصورت فشرده است تا حجم کمتری بگیرد. پس از اتمام دانلود فایل ISO ساخته شده و در همان پوشه قرار میگیرد.

درصورت تمایل می توانید فایل ویندوز 11 نسخه 23H2 به همراه هوش مصنوعی کوپایلوت و نرم افزارهای کاربردی را از ما تهیه نمایید.

فعال کردن هوش مصنوعی ماکروسافت

پس از اینکه نسخه ویندوز شما به نسخه 23H2 رسید وقت آن رسیده تا کوپایلوت را فعال کنید. راحت ترین راه برای فعال سازی آن استفاده از رجیستری ویندوز است. پس از دانلود فایل زیر بر روی آن کلیک نمایید و در پیغام های نمایش داده شده گزینه های Yes و Ok کلیک نمایید.

نکته: درصورت فعال نشدن Copilot می توانید از فایل شورت کاتی که در فایل فعال ساز هست برای اجرای آن استفاده نمایید.

دانلود فعال ساز کوپایلوت

اکنون بر روی نوار Taskbar کلیک راست نموده و مطابق تصویر گزینه Copilot را یک بار خاموش و روشن نمایید تا آیکون آن بر روی نوار تسک بار ظار بشود.

فعال کردن copilot ویندوز 11

 

اگر نیاز به توضیحات بیشتر داشتید می توانید ویدئو زیر را که در کانال یوتیوب هاردسافت قرار دارد را مشاهده نمایید.

gooooo

Related Posts

پیام بگذارید