خانه آموزش هاآموزش نرم افزار کرک کردن ویندوز 10 و 11

کرک کردن ویندوز 10 و 11

آموزش فعال سازی ویندوز و آفیس

توسط admin
65 نمایش ها
کرک کردن ویندوز 10 و 11

کرک ویندوز 10

یکی از محبوب ترین ویندوز های شرکت های مایکروسافت ویندوز 10 است که تعداد زیادی از دسکتاپ ها و لپ تاپ های دنیا با این سیستم عامل فعال هستند.

باتوجه به اینکه برای استفاده از این ویندوز باید لایسنس معتبری را تهیه کنید و ما هم در ایران نمی توانیم و دلمان نمی خواهد که پولی بابت آن پرداخت کنیم پس باید از فعال ساز های ویندوز 10 استفاده کنیم. این کرک ها که البته همگی خارجی هستند آسیبی به ویندوز شما نخواهند زد.

کرک ویندوز 11

خوشبخاته با ورود ویندوز 11 به بازار ما شاهد این موضوع بودیم که این ویندوز زیبا نیز با همان کرک ویندوز 10 فعال می شود و نیاز به استفاده از روش های پیچیده نیست.

آموزش فعال سازی ( کرک ) ویندوز 10 و 11

(فیلم آموزش تصویری کرک ویندوز و آفیس در انتهای این پست قرار داده شد)

برای این کار شما اول باید آنتی ویروس ویندوز را خاموش کنید. زیرا ممکن است آنتی ویروس این فایل را مانند همه فایل های کرک خطرناک تشخیص داده و پاک نماید. خدا وکیلی هم مقصر نیست.

غیر فعال کردن ویندوز دیفندر

حالا باید فایل کرک ویندوز را از اینجا دانلود کنید. و آن را در کامپیوتر خود اکسترک نمایید. پسورد فایل هم soft98.ir است. همانطور که مشاهده می نمایید دو فایل در اختیار شما قرار دارد.

کرک ویندوز

کرک آفیس

بله درست میبینید. کرک آفیس هم در فایل وجود دارد. شما می توانید برای کرک کردن ویندوز های 2013 تا 2021 از این فعال ساز آفیس استفاده کنید.

حالا هر کدام از فایل هایی که می خواهید را می توانید اجرا نمایید تا منو زیر را ببنید.

فعال سازی ویندوز 10

گزینه شما 1 برای فعال سازی ویندوز و آفیس شما است. دقت کنید که این فعال ساز ویندوز یا آفیس شما رو برای 180 روز فعال نگه میدارد و بعد از آن باید مجدد برنامه را اجرا و گزینه 1 را بزنید. ولی اگر گزینه شماره 2 را انتخاب کنید عمل فعال سازی مجدد بصورت خودکار انجام میگرد. پس توصیه من استفاده از گزینه 2 است.

اگر عملیات فعال سازی درست پیش رفته باشد. شما پیغام موفقیت آمیز بودن آن را در پایان عملیات دریافت می کنید و با زدن اینتر این پنچره بسته می شود.

آموزش تصویری کرک کردن ویندوز 10 و 11 و آفیس

برای راحتی شما عزیزان فیلم آموزشی تهیه شده که می توانید با دیدن آن مراحل را آسانتر انجام دهید.

 

gooooo

Related Posts

پیام بگذارید