خانه آموزش هاآموزش نرم افزار نصب چت جی پی تی در ویندوز

نصب چت جی پی تی در ویندوز

چت جی پی تی

توسط admin
75 نمایش ها
چت جی پی تی

از زمان عرضه چت جی پی تی توسط شرکت اوپن ای آی در سال 2022 تحول بزرگی در زمینه تولید محتوا، برنامه نویسی، طراحی گرافیکی و خیلی چیزهای دیگر ایجاد شد. خیلی از مردم دوست داشتند این ابزار را امتحان کنند و سوالات خود را از آن بپرسند. اما اکنون استفاده از آن رایگان نیست.

نصب Chat GPT در ویندوز

در این مقاله آموزش نصب Chat GPT در ویندوز را برای شما آماده کردیم و می توانید تا حد قابل قبولی از امکانات رایگان آن استفاده کنید. البته برنامه ها و افزونه های زیادی برای استفاده از چت جی پی تی در ویندوز وجود دارد ولی پیشنهاد فعلی ما اسافاده از سیستم شرکت Sider است.

این شرکت چند نوع سرویس برای شما آماده کرده است. از برنامه قابل نصب بر روی ویندوز و مک تا افزونه برای بروزر. در اینجا ما آموزش نصب افزونه سایدر چت جی پی تی را به شما می دهیم. این افزونه مخصوص کروم بوده و باید با استفاده از بروزر کروم وارد لینک زیر شوید.

Sider Chat GPT

بعد مانند تصویر بر روی گزینه مشخص شده بزنید تا افزونه چت جی پی تی به کروم اضافه شود.

افزونه چت جی پی تی

اضافه کردن افزونه چت جی پی تی به کروم

اکنون افزونه به کروم اضافه شده و می توانید از آن استفاده کنید. برای راحتی کار بهتر است روی آیکون پازل در بالا سمت راست کلیک کنید و روی آیکون پین جلوی افزونه Sider ChatGPT کلیک نمایید تا افزونه در کنار آدرس بار ثابت شود.

در تصویر زیر می توانید مراحل کار را ببینید.

پین کردن افزونه چت جی پی تی در کروم

پین کردن افزونه چت جی پی تی در کروم

برای استفاده از افزونه کافیست بر روی آیکون ان کلیک نمایید تا در کنار صفحه شما باز شود و می توانید یوالات خود را بصورت فارسی هم از آن بپرسید.

فعال کردن هوش مصنوعی ویندوز 11 Copilot

نکات مهم برای استفاده از چت جی پی تی

البته گفتن چند نکنه در اینجا ضروری است. اول اینکه فقط نسخه 3.5 Turbo رایگان بوده و برای استفاده از نسخه بالاتر نیاز به خرید اکانت دارید. و همچنین در نسخه رایگان، ربات به اینترنت دسترسی نداشته و دیتاهای آن مربوط به سال 2021 می شود.

مورد بعدی که باید دقت کنید آن است که شما روزانه فقط 30 سوال می توانید از آن بپرسید. پس در ابتدای مکالمه از احوال پرسی خودداری کنید.

یکی از قابلیت های این افزونه این است که در زمان سرچ کردن در گوگل درباره عبارت سرچ شده به شما توضیحاتی می دهد. این توضیحات و پیشنهادها از اعتبار روزانه شما کم می کنید. پس اگر نیاز به این قابلیت ندارید باید مانند شکل مراحل را طی کنید.

روی آیکون آن کلیک راست کنید گزینه Options را بزنید و در صفحه باز شده به بخش “صفحه جستجو” بروید گزینه مشخص شده را خاموش کنید.

تنظیمات افزنه چت جی پی تی

تنظیمات افزنه چت جی پی تی

gooooo

Related Posts

2 نظرات

اشکان اردیبهشت 2, 1403 - 10:00 ق.ظ

سلام عالی بود

پاسخ
admin اردیبهشت 2, 1403 - 11:00 ق.ظ

سلام اشکان جان
خواهش میکنم

پاسخ

پیام بگذارید